26 Mayıs 2012 Cumartesi

chanel 2013

18.yy.rokoko dönemini bu güne yorumlayan Karl Lagerfeld yine kendine hayran bıraktıran bir koleksiyon sergiliyor.abartılı etekler fırfırlar ve işlemeler göze çarpıyor.
 bu koleksiyon bana harajuku tarzının daha softlaştırılmış hali gibi geliyor,ki ben bir harajuku  hayranı olarak 
                                        bu duruma bayıldım hatta aşık oldum diyebilirim.
ayrıca her zaman rokoko döneminin abartılı kıyafetlerine hayran kalmışımdır ve bu dönem kıyafetleriyle harajukunun tarzının benzerliğide gözden kaçmamalı.

Özellikle ayakkabılara bayıldım sanırım 2013'ün ayakkabı trendi belli oluyor.ben bu tarz ayakkabıları lise yıllarımda çok beğenerek giyerdim .yeniden moda olursa bayılırım :)






















































Hiç yorum yok: