19 Haziran 2012 Salı

Tasarım Yapmak

Tasarım sabır,beceri, kalp ve ruh işidir bence...Bu günlerde her önüne gelen ben tasarımcıyım diye ortaya atıyor kendini ama yaptıklarına bakınca çoğu taklitten başka bir şey değil...Ya da yanlarında iyi tasarım yapabilen insanlar var ve onların üzerinden pirim yapıyorlar... Eğer düşündüğün şeyi hayata geçirecek kapasiten yoksa  bu işi yapmamalısın.Çünkü bir yerden sonra tıkanır kalırsın.Kalıp bilmiyorsan çizdiğin şey hayata geçince aynı olur mu emin olamazsın,dikiş bilmiyorsan çizdiğin şey dikilince istediğin formda olur mu kestiremezsin, başkalarına bu işi yaptırırsan onlar seni yönlendirir bilmediğin bir konuda karşı çıkamazsın.
Yani sadece ben çiziyorum yok efendim düşündüğümü tarif ederimle olmuyor ,olsa da bir yerde tıkanıyor...
Bence hayatta yapacağınız iş ne olursa olsun gereken tüm eğitim ve bilgileri almalı ben oldum tamam demeden öğrenmeye devam etmelisiniz.EĞER BİR İŞ YAPIYORSAK HAKKINI VERMELİYİZ....Sevgili CEMİL İPEKÇİ hep anlatırdı, ilk annesinin gün arkadaşlarına etek dikerek bu işe başladığını ve şu an geldiği yerde olma sebebinin kendini hala eksik görüp halaa öğrenmeye çalışması olduğunu...Sevgili Cemil Bey bir bilgi hazinesi gibidir ....











Hiç yorum yok: