5 Temmuz 2012 Perşembe

Cemil ipekçi kulisi ;)


Fotoğrafları karıştırırken buldum bunları ''hey gidi günler hey'' dedim içimden ne sıkıntılı ama bi o kadar da zevkli günlerdi. bu gelinlik fuarında ki defileydi.Defileye dakikalar kalmış herkes koşturuyor Cemil bey bana çağırıyor ''  şu kirpikleri doğru taktır, yoksa ben gelip bakacağım ''diye makyöze kızıyor saçlar yetişmemiş duvaklar kayıp dakikalar kalmış herkes bağırıyor ama sonuçta güzel bir hatıra olarak bana bu kareler kalıyor.Defile de güzeldi sonuçta gelenler bilir :)
aylarca uğraşılmış son günlerde atölye de yatılmış ve nihayet öyle veya böyle yetiştirilmiş gelinlikler emeği olan herkesin ellerine sağlık (bende dahil)





Selda Müzeyyen'e yardım ediyor,canım yaa aslında sadece izlemeye gelmişti ama bir anda kendini kuliste buldu.






vee defilenin ardından yorgunluğun karesi... 


Hiç yorum yok: