1 Eylül 2012 Cumartesi

KOLAY İŞ YOKTUUUUR.....



  • TASARIMCI (Sitilist) OLMAK

    Eğer bu işi kolay sanıyorsanız yanılıyorsunuz :s işin belli bir yerinden öncesi ve sonrası iyi hatta eğlenceli bile olabilir.Fakat bir aşaması alışana kadar dünyanızın içine sıçıyor ben tam da bu aşamadayım ve dünyam ters yüz oldu artık gülemiyorum sıkıntıdan , ama biliyorum ki bunlar geçecek ve bi gün kendi asistanlarıma anlatıp örnek verecek hatta güleceğim belki de:) ama şimdi :s :( bu durumdayım.
    EVET Ben çok yetenekli olabilirim ama bu işin ilk aşamasında bunun hiiiç bir önemi yok.İlk aşamada : sağlam ayaklara , sağlam bir hafızaya , sağlam bir sinir sistemine , iyi bir ses tonuna veee en önemlisi de çok sağlam sabıra ihtiyacınız var.
    Bu aşamayı geçen bu işin kaymağını yer :)
    BANA GELİNCE; 30 undan sonra zor geliyor ama ben kendime inanıyorum bunuda başaracağım.Sitilistim çok ii biri ama ben sorunluyum hata yapmaktan korkuyorum korktukça da yapıyorum ama artık yok kormıcam sonuçta ben bu işi ilk defa öğreniyorum DİMİ? :)
    BENİ SEVEN HERKESİN DUALARINI BEKLİYORUM !... :D
    CANAN ÖZTÜRK

Hiç yorum yok: